update

till och från kommer jag ju på att jag ska blogga, vilket jag gjorde nu
får se om det händer nån gång igen snart kan ju hoppas.
 
just nu ialla fall har plockat ner mina akvarium mitt 540L står på vardagsrumms golvet med en 3d bakgrund som håller på att härda/stelna klar på tiseftermidda. har tre kampfiskar kvar av min egen uppföding inte dom finaste heller, hade otur när vi flyttade så nästan alla dog.
 
Måla har jag faktiskt målat klart en tavla och börjat på en andra de börjar gå frammåt blir fortfarande inte nöjd.
Ridningen går frammåt rider inte på ridskola men är ju medryttare på remarken vilket är jätte kul red lektoin för ett tag sen och har faktiskt kommit en bra bit, är rätt stolt över mig själv nu ska jag bara bli ännu bättre :)
 
 
Annars har jag bestämmt mig för att bli tränad, just gå ner i vikt är inget jag bryr mig om men jag vill se bra ut och känna mig fin. För mig som alltid varit liten fram till 22år ca så är tycker jag inte att jag är fin längre och detta ska jag ändra på.
Vi har köpt en crosstrainer passar mig perfekt då kan jag träna inne hemma när jag vill. har tränat nästan varje dag i ca 1-2veckor nu, kollen ar jag i almenackan. känner mig lite bättre lite smalare lite piggare... i mina fösök att bli nyttig när det kommer till mat gör jag så gott jag kan men jag vill ju att de ska ske snabbt som tusan och de kommer inte hända än. jag har satt augusti som mål för att se stor skillnad och nästa år runt våren eller hösten för att vara någolunda nöjd.
men efter en morgon framför kunskapskanalen och föreläsningar så har jag nu förstått att inte äta kolhydrater is the way to go.
Kohlhydrater är kortsiktig energi och allt som inte bräns sparas i form av fett. Och jag bränner inte upp de kolhydrater jag äter. http://www.lchf.se/Mat/Kolhydratlista.aspx en bra lista och hemsida jag hittade när jag sökte runt.
mjölk är ju mitt stora fall...men vi får väl se men de är dags att ta bort kolhydrater NÄSTAN helt...lchf

Kommentera här: