Till salu honar och hanar KAMPFISKAR

Hanar till salu 80kr styck, finns i östersund. Skall prova skicka först en gång innan jag tar på mig att jag kan skicka fler, det är möjligt att tinga och vänta på hur de går.Vet ej ännu vad frakten kommer ligga på.
Eventuella combtails har jag planerat att spara tills de växt till sig så jag vet vad de bilr av dom, vill man ändå köpa en så är priset på dessa 50kr

vid  intresse eller frågor email [email protected] eller fb https://www.facebook.com/carolin.wahlman.1
 
OBS, vid köp: om fisken är död vid ankomst (direkt frakt hem till dig) vill jag ha en bild på fisken i påsen och utanför.
Du får då pengarna tillbaka ev en ny fisk om möjligheten finns.
Avsäger mig allt ansvar för fisken efter det att den anlänt hem till dig. Ersätter ändast kostnaden för fisken/fiskarna, ej frakten, då det alltid är en risk att frakta/skicka fisk står köparen för detta.


NR 1 TINGAD
              

NR 2

                       
 
 
NR 3



NR 4 Tingad
 


nr 5 TINGAD



NR 6 ev tingad




NR 7


NR 8 kan ev bli combtail



NR 9 ev tingad




Nr 10



NR 11





NR 12



NR 13




NR 14




NR 15 tingad


NR 16


Nr 17



NR 18 ev en combtail



NR 19


NR 20 EV COMBTAIL


NR 21



Nr 22









NR 23


NR 24 såld




NR 25


NR 26



NR 27




NR 28 ev combtail



NR 29




NR 30


NR 31




NR 32


NR 33
 
 
Honor kostar 50kr styck, nummren på fiskarna är referenser sedan tidigare så siffrorna stämmer inte alltid, jag kommer göra mitt bästa för att hitta en så lik fisk som den du sagt på bilden, kan skicka bilder på dem liknande jag lyckats plocka ut till de som ska frakts, bor du i närheten rekomenderar jag att komma och välja själv. :D
 
 





































































 

Kommentera här: